👈 فروشگاه فایل 👉

مباني نظري مديريت ارتباط با مشتري

ارتباط با ما

... دانلود ...

مباني نظري مديريت ارتباط با مشتري

مباني نظري مديريت ارتباط با مشتري در 10 صفحه ورد قابل ويرايش با فرمت doc

مشخصات فايل

تعداد صفحات

10

حجم

0/74 کيلوبايت

فرمت فايل اصلي

docx

توضيحات کامل

مباني نظري  مديريت ارتباط با مشتري در 10 صفحه ورد قابل ويرايش با فرمت doc

بخشي از متن :

مديريت ارتباط با مشتري

هر آنچه عملکرد رو در رو با مشتري را ارزيابي مي‌کند پتانسيلي براي ارزيابي فعاليت‌هايي دارد که تجارت محوري را در جايگاه اول قرار مي‌دهد. اگر مشتري خريد نکند، داشتن بهترين توانمندي در توليد بي فايده است. مشتريان ذهنيات و نيازهاي متفاوتي دارند که بايد تحقيق شود و شرکت‌ها بايد بتواند اين ذهنيات را شناخته، نيازها را درک کرده و بر راه حل‌ها دست پيدا کنند. نوآوري‌هاي تکنولوژي و جريان اطلاعات چشم اندازهاي اقتصادي را تغيير داده است. شرکت‌هاي اندکي هستند که به درستي از نوعي تکنولوژي يا عرضه انحصاري و محدود و يا شبکه‌هاي توزيع براي حفظ بهره مي‌برند. در بخش عظيمي از شرکت‌ها، قابليت برقراري، حفظ و تقويت ارتباط با مشتري آخرين نقطه باقيمانده براي کسب برتري در نظر گرفته مي‌شود.CRM و همراه بودن آن با پتانسيل سنجش تکنيکي و کليدي در جهت شناخت مشتريان و مديريت عملکرد امور مشتريان موجود، است(Kellen, 2002). CRM اجتماعي شرکت‌ها را به شناسايي بازارهاي جديد و گرايش براي ورود، توسعه و جهت گيري به بازارهاي جديد قادر مي‌سازد (Warfield, 2009). CRM اجتماعي يک پارادايم جديد است که با هدف ايجاد گفتگو و روابط معني دار بين يک سازمان و مشتريان، شرکا و کارکنان آن ايجاد شده است. مشتري محور بودن مي‌تواند به عنوان قانون اصلي در  S-CRM در نظر گرفته شود، به اين معني که سازمان‌ها بايد تمرکزشان بيشتر بر مشتريان و روابطشان با آنها باشد به جاي اينکه تمرکز بر محصول و يا خدمت باشد (Askool & Nakata, 2011; Soltani & Navimipour, 2016). همراه با چالشها و فرصتهاي موجود در رسانه‌هاي اجتماعي، مديران با عدم اطمينان قابل ملاحظه‌اي جهت تخصيص تلاشها و بودجه خود به رسانه‌هاي اجتماعي روبرو هستند؛ لذا اغلب تصميماتي در اين رابطه بدون درک روشني از تاثيرات رسانه‌هاي اجتماعي برعملکرد کسب و کار خود اخذ مي‌کنند.(Paniagua & Sapena, 2014)

فهرست مطالب :

مديريت ارتباط با مشتري

تأثير مديريت ارتباط با مشتري

سيستم هاي مديريت ارتباط با مشتري

تاريخچه ي سيستم مديريت ارتباط با مشتري

منابع

👇محصولات تصادفی👇

پاورپوینت تخمین پارامترهای ژنتیکی تولید چربی شیر با استفاده از مدل روزآزمون در گاوهای هلشتاین استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی پاورپوینت برگ اختیار معامله (فصل شانزدهم کتاب مدیریت سرمایه گذاری تألیف جونز ترجمه تهرانی و نوربخش) پرسشنامه ارزیابی عملکرد سازمان با استفاده از تکنیک BSC ارزیابی مستندات حجاب مقاله ترجمه شده با عنوان سیستم کشف سرویس وب معنایی برای سرویس‌های اطلاعات ترافیک جاده‌ای